Müşfik Kenter: İyi ve Güzel İnsan


Müşfik Kenter, sıcak ve güven dolu bir ses; sahne ile bütünleşen ve oyunu unutturan gerçekçi bir tiyatrocu; ve bunların dışında hiçbir polemik hiçbir meslek dışı konularla gündemimizde olmayan bir insan.

Müşfik kelime anlamı sözlüklerde sevecen, şefkatli ve acıyan olarak tanımlıdır. Ömrünün tanıklık ettiğimiz hiçbir döneminde bu tanım dışına çıktığını görmedik. O kendi başına dim dik ayakta duran bir çınardı; Gölgesinden yararlanılan, çevresine zararı dokunmayan. O bizden biri ama bizden farklı idi. Bizle yaşayan fakat bize benzemeyen biri idi. Bizim olamayacağımız kadar işine, çevresine saygılı, hünerli ve çalışkan bir efendi kişilikti.

O; Sesiyle, görüntüsüyle, duruşuyla, mimikleriyle bizi hiç rahatsız etmedi, oynadı ve gitti. Sessizce...

Güle güle...İyi ve Güzel insan....


iyiturks

1 yorum:

  1. kaleminize sağlık. ben de büyük sanatçıya rahmet diliyorum...

    bu vesileyle size bir konuda da danışmak istiyorum izninizle. blogumda sizinle aynı şablonu kullanıyorum fakat kategorileri bir türlü oturtamadım. blogunuza kategori bölümünü nasıl eklediniz? yazılarınızı kategorilere göre nasıl etiketlendiriyorsunuz acaba?

    desteğiniz için teşekkür ederim...

    YanıtlaSil

iyi ve güzel...