Adeus Carlos Carvalhal

Kendisini “Temiz Anadolu Çocuğu” olarak tanımlamıştık. Gelişi gibi gidişi de sessiz oldu. Temiz geldi temiz gitti. Gönderilmesinin büyük bir hata olduğunu belirterek, geçmiş zaman içinde yaptıklarının hiçbir kupa hiçbir maddiyatla ölçülemeyecek kadar önemli olduğuna inanıyoruz. Kendi görev alanı içerisinde özlenen bir Beşiktaşlılık duruşu sergilediğini düşünüyoruz. Kendisine sonsuz teşekkürlerimizi sunar, yaptıkları ve adam gibi adam duruşu için  şükran duygularımız ile kendisine “Adeus Carlos Carvalhal” diyoruz.
Kendisine yakışır bir veda konuşması yapan Carvalhal aşağıdaki sözlerle Beşiktaş’tan ayrıldı;
"Sözlerime Beşiktaş taraftarı Çarşı'ya teşekkür ederek başlamak istiyorum. Benim gelişimi özel kılan onların bana verdiği destekti. Takımdan ayrıldığım için üzgünüm. Diğer taraftan da böyle bir kulübe 8 ayımı adadığım için gururlu ve mutluyum. Bunun sevincini yaşıyorum. Herkese yürekten teşekkür ediyorum. Futbolcularıma da bir sözüm olacak. Beşiktaş'ın bu sezon başından beri yaşadığı dönem zordu. Ancak Beşiktaşlı oyuncular her zaman üst düzey profesyonelliklerini ve kulübe bağlılıklarını gösterdiler. Bu nedenle ben buradayken, bana verdikleri desteklerden ötürü onlara da tekrardan teşekkür ediyorum. Biz burada bir aileyiz, malzemecisi, sağlık ekibi, güvenliği herkes bana destek verdi. Sadece Beşiktaş'a da değil Türk halkına teşekkür ediyorum. Bana kendi ülkemde yaşıyormuşum hissi verdiler.
Buraya gelmeden önce Türk basını kolay değil diye uyardılar. Ama bunun tam tersi olduğunu gördüm. Basın mensuplarına da bana gösterdikleri yakınlıktan ötürü teşekkür ederim. Aldığım eğitim gereği herkese eşit davranmaya çalıştım. Sizlere de bugüne kadar saygılı şekilde davrandığımı düşünüyorum.
Bir hafta içerisinde yeni yönetimi tanıdım. Beşiktaş bu sezon iki şekilde analiz edilmeli. Ocak'a kadarki dönem ve Ocak'tan sonrası olarak...
UEFA'da gruplardan 1. çıktık, UEFA'da Beşiktaş tarihinin en iyi 2. derecesini elde ederken ve Türkiye'de iyi sonuçlar alırken yine aynı hoca ve aynı futbolcular vardı. Bu durumun analizini de size bırakıyorum. Kulübün acil şekilde yeni bir enerjiye ihtiyacı vardı. Yeni yönetimden ilk izlenimim çok pozitif yönde. Yeni yönetimle kulübe yeni bir enerji geldiği de çok aşikâr. Tayfur Hoca'ya da önündeki maçlar için bol şans diliyorum. Bu andan itibaren hem yönetim hem de Tayfur Hoca Beşiktaş'ı en iyi yere getireceklerdir. Bence Beşiktaş taraftarı her şeyin en iyisini hak ediyor.
Benim taraftarlarla aramda empati vardı. Onlar da benim 24 saatimi bu kulübe harcadığımı biliyorlardı ve onların da beni böyle hatırlayacağını biliyorum. Herkese teşekkür ediyorum. Beşiktaş'a, Türkiye'ye ve Türk halkına da beni kendi evimde hissettirdikleri için teşekkür ediyorum"
iyiturks

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

iyi ve güzel...