Turgay, elle oynadığını itiraf etti, Bursaspor'un gururu oldu

Yeşil-Beyazlı camia ve futbolseverler karşılaşmada fair-play örneği gösteren genç oyuncuları Turgay Bahadır'ı alkışlıyor.
Karşılaşmanın 41. dakikasında Sestak ile fileleri havalandıran; ancak hakem Kamil Abitoğlu'nun, "Top eline çarptı mı?" sorusuna "Evet." cevabını verip takımını bir golden eden yetenekli forvet, başta Teknik Direktör Ertuğrul Sağlam ve arkadaşları olmak üzere herkesin gönlünde taht kurdu. 

Müsabaka sonrası Turgay'ın elle oynamasının ardından hakemle olan diyalogunu anlatan Sağlam, "Hakem pozisyonu Turgay'a sorma ihtiyacı hissetti. İyi ki sormuş. Allah ondan razı olsun. Turgay üst düzey bir karakter örneği gösterip sahalarda görülmeyen hareketi yapmasaydı birkaç gün uyuyamazdık. Böyle alınan galibiyetin bizim için anlamı olmazdı." ifadelerini kullandı. İki sene önce şampiyon olurken, fair play ligi şampiyonu da olduklarını hatırlatan genç çalıştırıcı şöyle devam etti: "O yüzden ben Turgay'ın şahsında tüm oyuncularımızı tebrik ediyorum. Biz böyle bir takıma ve böyle bir oyunculara sahip takımız."
Sahalarımızda ender görülebilecek bir centilmenliğe imza atan Yeşil-Beyazlıların golcüsü Turgay Bahadır ise pozisyonu şöyle özetledi: "Herhalde bir futbolcunun başına bir kere gelir. İkili mücadeleye girerken topu görmedim. Havaya sıçradım, top elime çarptı, sonrasında golü attık ve sevindim. Ama Kamil hoca bana "Eline çarptı mı?" dedikten sonra "Çarptı” dedim, gol de iptal oldu. Sonrasında gördüğüm sarı kart için üzüldüm, sarı kart aslında gereksizdi. Dürüstçe sordu ben de dürüstçe söyledim. Bilerek topa elle dokunmadım. Oyundan da çıkınca moralim bozuktu ama tekrar böyle bir pozisyon olsun yine aynısını söylerim. Önemli olan galip gelmemiz. Basser golü benim için attığını söylüyor. Allah ondan da razı olsun."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

iyi ve güzel...