Kaç Güne Sığar Bu Anne'nin Yüreği!

Anneler günü olarak bir günle sembolize ettiğimiz anne sevgimizi, anne değerimizi aşağıda haberini verdiğimiz Muş'lu  Süphiye Güneş'in yaptıkları karşısında kaç güne daha sığdırabileceğiz. Tüm herşeye karşın Çocuklarının geleceği adına ne kadar korku,sosyal baskı,ulaşılmazlık ve kolaycılığa karşı durarak Başbakanın yanına kadar varıp Cesurca ve onurluca köyüne okul istiyor. Kendi sözleri ile “Başbakanımız, bana 'ne istiyoruz kızım' demişti. Ben de kendisine 'sizden ne ev istiyorum ne maaş ne de para, ben sizden okul istiyorum' demiştim. 250 öğrencimizin olduğunu ve durumu anlattım. Başbakanımız öğrenci sayısının az olduğunu söyledi. Ben de 'eğer öğrenci sayımız az ise 50 hamile kadınımız var, 50 tane bebeğimiz var, 50 tane de ana sınıfında okuyan öğrencimiz var' dedim. Ben böyle söyleyince Başbakanımız gülerek yanındakilere hemen yapmaları için talimat vermişti. Bu isteğimin yerine getiriliyor olmasına çok sevindim.”

Evet! Bu anne yüreğini ortaya koyarak, Başbakana ulaşıp, ne ev! ne maaş! ne de Para! istiyor. O sadece "Okul" istiyor. Evinin Mutfağı sıcak olduğundan bir köşesini çocuklarına Kütüphane yapan, onların başarıları ile gururlanan anne..

Allah senden razı olsun ki korkulara, şiddete,teröre,ezilmeye,kolaycılığa,fırsatcılığa  ne güzel bir tokat attığın için. Allah senden razı olsun ki iyiliğe,eğitime,geleceğe ışık saçtığın için... İnşallah o okulda nice çocuklar okuyup annelerinin her gününü güllük gülistanlık yapar...

iyiturks

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

iyi ve güzel...